24 Kasım 2010 Çarşamba

öğretmenler günümüz kutlu olsun...

 bu setim bursa yolcusuydu.
Başak hanım aradığında saat 12:30 du ve bugüne kargoya yetişirse sevinrim dedi.aslında sabahtan karadeniz ereğli siparişimin paketlenmesi kalmıştı.onu kırmamak için zamanla yarıştım saat 5 de kargoya verdiğimde ise benden mutlusu yoktu.
oğlunun öğretmenine öğretmenler günü armağanı olarak düşünmüş.bence çok şık ve farklı bir armağan.
oğlumun doğmasıyla ara verdiğim mesleğim.
özlüyorum
çocuklarımı koridorlarda bahçede koşarak gelip belime sarılıp çocuksu sevgilerini...
okulumun kokusu...
tüm meslektaşlarımın günü kutlar yüreklerine emeklerine sağlık diyorum.
hepsini çok seviyorum.

bu arada akşam vakti fotoğrafları işte böyle oluyor acil ama acil bir fotoğraf makinesiiiiii....
 
designed by GeCe for personal usage by Nazlı Kurabiyeler