26 Kasım 2010 Cuma

doğum günü kurabiyeleri

Bu setim eskişehir yolcusuydu.
canım birtanem değerlim kardeşim hakanıma...

 herkesin kardeşi vardır.ve çok sevilir.ama hakanımı kelimelerle ifade edemem.aramızda yaş farkımız azdır ama ben hep onun annesi gibi hissetmişimdir kendimi ,hoş o bana küçükken sadece birşey istediğinde abla derdi hep ismimle hitap ederdi ama ben onun hep ablasıydım.annesiydim... belki de bana şehnaz diye hitap etmesinden mi bilmem aramızdaki hem kardeş hem arkadaş gibi bir bağ oluşturmuştur..
hakan şimdi evli başarılı bir işadamı,mutlu bir eş ve süper bir baba...

bende ona süpriz brikaç kurabiye yapmak istedim.onun mutluluğunun resimleyen tanımlayan enes-zeynepte dahil oldu modellerime..

 iyi ki varsın iyi ki doğdun gülüm ...
mutluluğunu gün ve gün perçinleyen sevgili eşin zeynep'ime de binlerce teşekkürler
küçük meleğim enes'ime de
 iyi ki hepiniz hayatımdasınız.Allah sağlıklı şanslı hayırlı günler versin...
sizi seviyorum....
 
designed by GeCe for personal usage by Nazlı Kurabiyeler