16 Şubat 2011 Çarşamba

2 yaş kurabiyeleri

 



uykusuz her gecem,yalnız kaldığım her çaresizlik,yetişemediğim tüm karmaşalar
bi bakmışım gözlerimde bi çizgi,
unutmaya başlarım belki yorgunluktan en kolay kelimeleri ,
annelik bu mu diye sormam bile kemdime ,şikayet artık bilmediğim bir kelime.....
koklarım o güzel boynunu,su serpilir içime ,dinlenemediğim dakikaları unutur
uykunda özlerim fındık kurdum seni ,
karmaşık bu annelik tarifi yok benzeri..
küçük bi beden benden ayrı ama benden içeri ,beni arar gözleri ...
korktuğunda bana açılan elleri ,beceriksizce yanaklarıma konduracağı ilk busesi
beni dünyanın en güzel kadını yapıyor
kendimi ve Allahın bana verdiği gücü tanıyorum ,
büyütürken güzel oğlum seni daha çok büyüyorum ,ben artık asla yalnız değilim ,
dost büyütüyorum kendime ...
Allah her isteyene nasibetsin anneliği...
iyi doğdun meleğim iyi ki benim oğlum oldun...
sağlık-şans-mutluluk sen olsun senle olsun...
annen
şehnaz
 
 
 
designed by GeCe for personal usage by Nazlı Kurabiyeler