10 Ocak 2011 Pazartesi

erkek bebek kurabiyeleri

 Bu bebek kurabiyelerim Bartın yolcusuydu...


sevgili aslı hanım bir aile dostlarının bebeklerine kutlamaya gideceklerini ve doğum hediyesi olarak kurabiye düşündüğünü belirtti.
Sevgili aslı hanım arkadaşlarına genelde hep doğumlarına bebek kurabiyeleri tercih eder.
bu kaçıncı artık bende sayamadım.
bazen hastane odasına hazırlatır bazen evlerine...
her zaman model ve renkleri de bana bırakı sağolsun.

 bende erkek bebeklere bebek mavisi-kahve-beyaz-kırmızı tonlarını kombinlemeyi çok seviyorum.

 lezzetler vanilaya-portakallıydı...

 bu sepetlerimi çok seviyorum beyazı kırmızısını nikah nişan kınalarda kullanıyorum.
ama beyazı.....
bebeklere çok cici oluyor...
 sevgili ömer bebek ve tatlı annesine bir ömür boyu sağlık-şans-mutluluk diliyorum.
afiyetle...
 
designed by GeCe for personal usage by Nazlı Kurabiyeler